Nota 10 pentru timpul de raspuns la incidente al RDS!

2

Posted by beng | Posted in Social & Fun | Posted on 31-05-2014

Tags: , , , ,

In urma cu cateva saptamani m-am trezit ca nu mai merge internetul. M-am gandit ca poate e o situatie cunoscuta si am asteptat pana seara, in speranta ca se va remedia. Insa nu s-a intamplat asa ceva.

Ca urmare, pe la ora 19 am sunat la suportul tehnic al RDS, solicitand verificari suplimentare pentru sursa cablului meu de retea deoarece codul respectiv de eroare indica intreruperea alimentarii de la retea.

Am discutat vreo 10 minute cu omul din call-center iar in aproximativ o ora a venit un tip, gata sa repare. A vazut el ca eram deconectat de la switch, m-a conectat si a plecat. Verific eu si tot nu aveam net.

Sun iarasi la suportul lor tehnic iar in maxim 15 minute baiatul de mai devreme a revenit, descoperind de data asta ca de vina era switch-ul.

Sunt constient de faptul ca astfel de dude pot aparea in orice companie si as fi cam idiot sa ma supar ca nu s-a rezolvat din prima insa nu am crezut niciodata ca in romania va exista vreun ISP (internet service provider) care sa rezolve erori tehnice intr-o ora. Si pentru asta am tot respectul fata de RDS!

Daca aparea vreo eroare de genul asta la vreo companie de telefonie mobila, ar fi durat vreo 2 zile testele cu omul din call-center (suportul tehnic te punea mai intai sa incerci si-n alte zone conexiunea, alte device-uri, alte sim-uri, lucruri care inseamna timp) iar dupa ce ar fi trimis el sesizarea, ar mai fi durat vreo 5 zile pana sesizarea era preluata de cineva. Pana acum 7 zile.

Dupa ce omul care a preluat sesizarea trimitea situatia catre echipele tehnice, ar mai fi durat in cel mai bun caz inca 2 zile pana ar fi venit cineva la BTS-ul respectiv ca sa-l verifice. In total, 9 zile as fi asteptat daca aveam net mobil. Insa la RDS am asteptat 1 ora. Super tare!

Comments (2)

Treaba asta e pe bune? Ca de vreo 2 luni la mine pica netul aproape in fiecare zi, parca asteapta sa plec de acasa dimineata, si revine dupa pranz. Si de fiecare data acelasi raspuns: nu e routerul nostru, e de la tine. Baga cablul direct in pc, sa vezi ca merge. Si sunt si aroganti, de parca ar vorbi cu un prost care nu stie ce-s alea routere, ping-uri si nu stie sa dea un restart.
Sau ti-au dat 30 de lei sa scrii articolul asta? Macar iti scoti o luna gratis..

Si cand bagi cablul in pc iti merge? Nu mi-au dat bani, ca programator nu-ti mai arde de ciubucuri din astea. Daca le pica in nesimtire, reclama-i si tu la OPC. Insa in zonele in care am avut eu net de la ei au avut un comportament de nota 20.

Write a comment

*